Ponekad se i sam izlazak iz kreveta može činiti nemogućim, a zamisao da nakon toga odemo u teretanu, neizvediva. Nebrojeni broj puta, donijeli ste odluku kako od sutra krećete s vježbanjem, ali vrlo brzo motivacija je nestala. Zašto?

 

Da biste se u potpunosti posvetili vježbanju, morate si postaviti neke ciljeve. Za početak neka to budu neki mali ciljevi koji će vas motivirati da možete i želite više. Ideja je da budete dosljedni u izvršavanju aktivnosti, ako preskočite dan ili dva, vratite se na početak.

 

Početak je najgori, a kako zadržati motivaciju znamo mi. Slijedite ovih 9 koraka i sigurni smo kako će vaš režim treninga biti uspješan

 

 

9 koraka za uspješan trening:

  1. Odjeća za trening može biti dobra motivacija. Počastite se tajicama ili nekom majicom.
  2. Dokumentirajte svoje osjećaje nakon treninga. Svaki put kad poželite ostati u krevetu i preskočiti vježbanje, imat ćete podsjetnik da ste se prošli put nakon odrađenog treninga osjećali fantastično.
  3. Ne zaboravite zašto ste počeli vježbati. Kratke hlače, ljeto, bilo što neka vam bude motivacija.
  4. Ako odlučite preskočiti vježbanje, razmislite kako ćete se osjećati na kraju dana? Možda vam bude žao.
  5. Vježbajte u grupi. To će vas tjerati da budete bolji od drugih.
  6. Postanite ovisni o osjećaju zadovoljstva nakon treninga.
  7. Ako vam se ne da, zamislite da ste profesionalni trener i da morate vježbati ispred mnoštva ljudi.
  8. Stvorite si motivirajuće okruženje. Slike, motivirajuće poruke, sve će to pridonijeti tome da ostanete ustrajni u svom naumu.
  9. Postavljajte si dnevne izazove. Ako vježba traje 10 minuta, posljednje 3 minute dajte sve od sebe.